السلام عليكم ورحمة الله,الموضوع ده اكسكلوسيف للرجال هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Wink3,لانه بيناقش مشكلة من اهم مشاكلنا اليومين دولهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Pleasantry ,الجواز ,99.9999% من الشباب الاعزب تعبان ياما من المشى فى الشارع ياما من كلام الناس عن الجواز هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Old,هتقوللى غض بصرك اقولك غضيناه وبعدين مش معقول هنمشى فى الشارع مغمضيهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Vavaن,انا بمشى حاطط راسى فى الارض عشان ماشوفش منظر وحشهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك 2 ,لدرجة انى ساعات مابشوفش قرايبى وهم معديين من جنبى فى الشارع,هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Closedeyes دلوقتى منين ماتكلم مع صحابى يقولك انا هكلم ابويا يجوزنىهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Yes2,ياعم الحاج هو ابوك معاه؟ هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Close_temaيقولى لا بس هو كده اخلص تعليمى وهو يتصرفهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك 2 ,مش بدل ماخش عليه شايل عيل؟ هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Diablo2نروح فرح واحد صاحبنا ,ابوه مجوزه معاه فى البيت وبيصرف عليه وعلى مراتههل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Cry2 نقوم بصينله والدمعة تنزل من عنينا هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Cry,آآه يابن المحظوظة.هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Yahooونقوم قايليين شوف الواد ابوه بيصرف عليه وجوزههل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Gy0000,مع ان اي واحد مننا لو ابوه قاله تعالى هجوزك هيجرى يبوس ايد ابوه وهيشيله من على الارضهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Friends,امى تهزر معايا وتقوللى جايبالك عروسة هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Mr47_01اقولها دى مين الهبلة اللى هترضى بي؟ هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Moskingواحد عاطل ابوه لسه بيصرف عليه هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Whistling.تقوللى بكرة تتعدل يعنى انت هتقعد طول عمرك عاطل,يوم تانى تحب تناكفنى .ايه رايك اجوزك فى الاوضة؟هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك P30 واجيبلك اوضة نوم جديدة هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Image5,والعروسة تخلى عند اهلها دم وماتطلبش اكتر من كدههل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Image5هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Image5هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Image5هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Image5,امى بتحلم ياما فايقة ,معرفش هى شايفة على مظاهر انحراف ولا ايه؟هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Budهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Gunالحمد لله انا ماشى عدلهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Beee ,وعمرى مامشيت مع بنات لان ده حرام ثم انا مابحترمش البنات اللى من النوعية دى ,ثم همشى معاها هقولها ايه؟ ,نيجى بقى لسؤال الحلقةهل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Close_tema,لو ابوك عرض عليك انه يصرف عليك ويجوزك ويصرف عليك انت وبنت الحلال(الهبلة) هتوافق؟
انا عن نفسى هوافق بس ابويا عمره ماهيعمل حركة الجدعنة دى لانه بالعافية بيصرف علينا هل تقبل انا ابوك يجوزك ؤيصرف عليك Kez_03